O stříbře
Ušlechtilý kov jménem stříbro
Stříbro (Ag) patří mezi ušlechtilé kovy, které člověk užívá již od raného středověku. Využívá se v mnoha odvětvích a nezastupitelnou pozici má taktéž ve šperkařství.
Samotné stříbro patří mezi měkké kovy, na výrobu šperků se proto používá jeho sloučenina s dalšími prvky. Stříbrné šperky mají standardně ryzost 925/1000 – toto označení odpovídá 92,5 % čistého stříbra, zbylých 7,5 % jsou příměsi, které umožňují stříbru držet svůj tvar a mohou tak být denně užívány a nošeny.
Stříbro je nenahraditelné a čím dál více ceněno v jakékoliv podobě
Je škoda, že i když je stříbro nenahraditelné, zásob je čím dál méně. Každý rok je těžba navyšována a cca v průběhu dvaceti let očekáváme uzavření posledního stříbrného dolu. Cena celkem logicky rok od roku strmě stoupá, sebemenší investice, se proto rozhodně vyplatí. Stříbro je chráněno před inflací, je vzácné a na rozdíl od akcií nikdy neklesne na nulu.
Statistiky nám dávají jasná čísla o této komoditě. Za posledních pět let cena stříbra takřka trojnásobně stoupla na světových trzích. Takovýto nárůst investice se daří zcela výjimečně, například, možná jen při koupi sportovních talentů, a v této oblasti není nikdy nic jistého. Investovat do stříbra se proto vždy vyplatí, i v menším množství.
Nárůst ceny stříbra
V následující tabulce vidíte nárůst ceny za poslední 3 roky, který je o 47 %.
Vzhledem k takovému nárůstu ceny a okolnostem (pořád je i tak stříbro podhodnocenou komoditou mezi drahými kovy) se počítá s dalším strmým nárůstem ceny.
Velký podíl na nárůstu ceny nyní má i celosvětová situace ohledně COVID 19.
Každý se snaží své investice směřovat do trvalých hodnot, které dlouhodobě narůstají a to úměrně v zájmu o jejich koupi. A zájem o stříbro v jakékoliv podobě neustále narůstá. Vidíme to na našich prodejích ve velkoobchodním měřítku a máme statistiky z „první ruky“.
Všechny naše výrobky mají Rhodiovaný povrch
Co je Rhodium?
Naše stříbrné výrobky necháváme na závěr technologicky zpracovat galvanickou povrchovou úpravou rhodiem. Rhodium se řadí do stejné skupiny, jako je platina. Rhodium je jeden z nejvzácnějších a nejcennějších drahých kovů, daleko převyšuje cenu zlata. Tento vzácný kov se vyznačuje jasnou, stříbřitě bílou barvou a vysokým leskem. Využívá se také na vzácné kovy, jako jsou bílé zlato a platina, aby jim dodal zvýšený třpytivý lesk.
Šperky s povrchovou úpravou rhodium jsou hypoalergenní a vyhovují i lidem, kteří nemohou nosit stříbrné šperky.
Je tvrdší, vydrží déle než zlacení nebo stříbření, na světle je stálé a nepodléhá oxidaci. Stříbro na vzduchu oxiduje, následkem toho černá, ztrácí svůj lesk a snižuje se jeho odolnost i kvalita. Toto vše řeší technologie rhodiování, díky níž jsou šperky mnohem odolnější, mají vyšší lesk, nečernají ani nežloutnou.
Jeho chemická značka je Rh, má poměrně vysokou teplotu tání. Objevil ho anglický chemik známý objevem palladia William Hyde Wollaston v roce 1803. V přírodě se vyskytuje hlavně ryzí a spolu s jinými drahými kovy.
Vaše stříbrné logo – trvalá hodnota, která nadchne
Každý si cení nejvíce toho, o čem je sám přesvědčen, že to pro něj hodnotu určitě má.
Prestiž Vaší firmy dostává doslova punc.
Stříbrné logo Vaší firmy podvědomě vyvolá u každého odběratele, dodavatele, partnera, či zaměstnance pocit výjimečnosti, jedinečnosti a důvěry.
Jsem přesvědčen, že pocit výjimečnosti a jedinečnosti vyvolá vytvořené stříbrné logo i u Vás. Vy sami víte, na co jste ve firmě hrdí a pyšní, jaké úsilí Vás stálo vybudovat celou společnost. Stříbrné logo, které věnujete vše důrazně podtrhne a upevní tak pozici leadera ve Vašem oboru.
Jste TOP, dejte to i všem vědět Vašim stříbrným logem.
Bude Vás tak reprezentovat na daleko výší úrovni, která nese známky trvalých hodnot a pevné pozice na trhu.
Vím, že naše originální výrobky jsou jedinečné, právě tím, že je tvoříme přímo pro Vás, na míru. Tuto jedinečnost tak vdechneme Vašemu logu, Vaší firmě, Vaší prestiži.
Léta pracuji v marketingu všech odvětví, proto vím, jak obrovskou práci a velké peníze stojí vybudování kvalitního brandu.
Vaše investice do své značky formou originálního stříbrného loga je cenově více než přijatelná.
Máme ověřeno na dárkových kazetách s klasickými šperky, že si lidé tohoto druhu dárků velice považují.
Samotný výsledek rozhodně svojí velkou prestiží daleko převyšuje Vaši původně investovanou částku.
Přeji Vám, mnoho spokojených klientů a minimálně takový nárůst zakázek, jako je růst cen stříbra! 🙂
Budu velice rád za Vaše případné dotazy a zájem o naší spolupráci!
Obchodní a marketingový ředitel
Leo Gabsdiel